Over Thuisboodschap

Mensen blijven langer thuis wonen en gaan zelf betalen voor wonen en aanvullende diensten. Ze komen hiervoor niet meer als vanzelfsprekend naar zorgaanbieders. Dit vraagt om een andere strategie voor de servicevoorziening.

 

Thuisboodschap biedt een online bestel- en bezorgservice op individueel niveau waarmee zij haar klanten faciliteert om zelfstandig wonende cliënten in en rondom de zorgorganisatie van een boodschappen- en maaltijdservice te voorzien.

Bestellen

Afnemers kunnen via een online winkelomgeving hun boodschappen en maaltijden bestellen, of via digitale en printbare bestellijsten. U kunt een standaard afgebakend assortiment voeren, maar ook voor bepaalde klant­groepen of op individueel niveau boodschappenlijsten samenstellen.


Hoe kan ik de extramurale cliënt op betaalbare en efficiënte wijze voorzien van maaltijden, dagelijkse boodschappen, facilitaire en medische producten en diensten?

Coördinator thuiszorg

Kunt u een boodschappenservice faciliteren voor onze leden die bijdraagt aan onze merkbeleving?

Ledenvereniging


Boodschappen

U kunt bij Thuisboodschap terecht voor dagelijkse boodschappen voor alle consumptiemomenten, persoonlijke verzorging, huishoudelijke benodigdheden, dieetproducten en medische artikelen.

 

 

Maaltijden

Op het gebied van maaltijden kunt u kiezen voor een menucyclus met koelverse maaltijden die voldoet aan de richtlijnen gezonde voeding, waarvan vrijwel alle voorkomende dieetafleidingen beschikbaar zijn.

Er is ruimte voor maatwerk, zodat deze cyclus op uw specifieke doelgroep kan worden afgestemd. Wilt u uw afnemers de ruimte geven om dagelijks uit een vaste lijst maaltijden te kiezen, dan is dit mogelijk voor zowel koelverse- als diepvriesmaaltijden.

Tools

Het concept biedt diverse tools om uw prijsbeleid te beheren en op basis hiervan de geplaatste bestellingen te factureren. Bovendien is het mogelijk om een koppeling te maken, waarin u de te factureren bestellingen eenvoudig in uw boekhoudprogramma kunt inlezen.


Hoe kan ik door het toenemen van kostenplaatsen de administratieve last beheersen?

Financiële administratie

Hoe kan ik ondanks dat er steeds meer financiële druk intramuraal ligt door de zwaardere zorgpakketten ook nog extramuraal diensten aanbieden die betaalbaar blijven?

Facilitair manager


Online module

In de online module kunt u onder één debiteurnummer van oneindig veel afnemers met een eigen subnummer volledige klantkaarten inrichten met NAW-gegevens, persoonlijke voorkeuren omtrent maaltijden, bood­schappen, bestelwijze, routeplanning door prijsbeleid en facturatie. Deze module kan bovendien worden ingericht in de kleurstelling van uw huisstijl en met het logo van uw organisatie. Zo kunt u de naamsbekendheid van uw organisatie onder afnemers vergroten en versterken als dienstenaanbieder.

Bovenstaande module is de basis voor de concepten Thuisboodschap en
’t Gruttertje die wij u kosteloos aanbieden als aanvulling op de leveringen vanuit Zorgboodschap.

Aanvullende mogelijkheden

Aanvullend is het mogelijk dat de klantregistratie, contactafhandeling, distributie op individueel niveau (inpandig of in de wijk), facturatie en incassering aan de individuele afnemers per pakket of in zijn totaliteit aan Thuisboodschap worden uitbesteed.

  • Thuisboodschap basis
  • Thuisboodschap financieel
  • Thuisboodschap administratie en service
  • Thuisboodschap full service

 


*Indien er geen afname via Zorgboodschap plaatsvindt, gelden er aanvullende voorwaarden voor levering.


Maakt u gebruik van de inzet van het concept Zorgboodschap? Dan kunt u als aanvulling op de leveringen de online module van Thuisboodschap kosteloos inzetten.

Naar de website van Thuisboodschap: